sadsad x
asdasd

Dört-Beş- Altı Yaş Çocuk Zeka Gelişimi ve Webi'nin Gelişime Etkisi

İyi hareket becerisi:


Yaklaşık 4,5 yaştan sonra çocuk kare ve çapraz çizgiler çizmeyi ve adını yazmayı öğrenir.

Morfoloji:


Çocuklar, farklı ağırlıklarla eylemleri kontrol etme yeteneğini belirler: üçlü, dörtlü, beş ve üstü.

Kelime dağarcığı:


Çocuklar dilsel zenginliği genişletir – isimler, fiiller, çeşitli soyut kesin kelimeler ve farklı içerik alanları içeren tarifler. 

Cümle kurma becerisi: 


Çocuklar küresel ve bileşik cümleler kullanırlar. Bu bir tamamlama türüdür. Sebep, sonuç ve zaman tanımlayan türden bileşik cümleler kullanırlar.

Cümlelerin teorik açılımlarını genişletiyorlar. Bu performans kelimelerini doğru şekilde tanır ve kullanırlar, örneğin: Zamana işaret eden kelimeler (önce) bundan sonra, & Sebep belirten kelimeler & gibi & şimdi &… edatlar:  & kime

Pratik yetenek:


Çocuklar çocuklarla ve yetişkinlerle çeşitli konularda konuşurlar. Konuyu ve alıcıyı ayırt ederek diyalog kurallarını önceden anlarlar.

Kısa senaryolar çıkararak yaşadıkları olayları tanımlarlar.

Fizyolojik farkındalık (sözlü sesler):


Çocuk: İyi bilinen kelimeleri kullanırlar, kelimeleri hecelerine göre analiz eder, heceleri ve kelimeleri karıştırır, farklı heceleri not eder, ayırır ve karşılaştırırlar.

Harf bilgisi:


Harflerin bir bölümünü tanırlar, harflerin formlarını ve isimlerini birbirine bağlar, kısmen harflerin isimlerinin sırasını fark ederler.

Kelime okuma:


Anaokulunda ortak kelimeleri fark ederler.

Bazı anaokulu çocuklarının yazılı isimlerini fark ederler.

Yazma:


Kendi adlarını yazarlar (bazen yönü veya şekli karıştırırlar).

Şans eseri kelimeler yazarlar. 
Oyun ve Dilsel zenginliğin bileşenlerinden biri de renklerin isimleridir. Renk kavramını anlamak karmaşıktır, çünkü görecedir ve somut değildir. Diğer gelişim yetenekleri gibi, renk öğrenme süreci de aşamalıdır.

Bilişsel Gelişim fenomenlerinden biri bir şeyin tanımlanmasıdır. Çocuk, bir şeyi yakın zamanda gördüğü yerde aramayı tercih eder, ancak görüş alanının dışındayken o şeyin başına neler gelebileceğini anlamaz.

Bu yaşlardaki bir çocuk sizi izlerken, bir topu kanepenin arkasına gizlerseniz, çocuk bir süre sonra aramayı durdurabilir ve bazen öfke veya hayal kırıklığıyla yanıt verir. İki yaşına kadar, çocuk bir şeyin sürekliliği hakkında tam bir anlayış kazanır. Hatta bir şeyin gözlerinden gizlenmiş olsa bile hareketini hayal edebilir ve kaybolan bir şeyi aramayı genişletebilir

Eğlence yoluyla eğitim – olumlu deneyimlerle eğitim


Tüm oyunlar çok güzel, ilgi çekici ve hoş bir müzik eşliğinde oynanır.
Tüm oyunlar eğitim kadromuz tarafından incelenmiş, yaş gruplarına göre dağıtılmış ve geliştirdikleri beceri ve yeteneklere göre sınıflandırılmıştır.
Tüm oyunlar aşağıdaki yetenekleri geliştirir:

• Tepki hızı

• Uyumluluk

• El-göz koordinasyonu (motor beceri)

• Konsantrasyon

• Dinleme

• Azim

• Renk ayrımı

• 3D görselleştirme

• Görsel algı

• Dilsel zenginliğin artırılması

• Problem çözme

Buna ek olarak, oyunlar başarılı olduğunda verilen övgü ile yapamadığında ise teşvik ile çocuğun kendine güvenini geliştirir.
Her oyun kendi yeteneklerini artırır.

Hemen Webi'yi Satın Alarak Çocuğunuzun Gelişimine Destek Olun!

Sırala
Görünüm:
Toplam 2 ürün görüntüleniyor.
Whatsapp Destek Hattı x İletişime geçmek için hemen tıklayınız Tıklayınız
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.