sadsad x
asdasd

İki- Üç Yaş Çocuk Zeka Gelişimi ve Webi'nin Gelişime Etkisi

İyi hareket becerisi:


– Yumruk yapma.

– Tercih başlangıcı.
– El kontrolü.
– Dikey çizgi kaydetme geleneği.
– El içinde tutma.

Morfoloji (problemli):


– Çocukça stratejiler kullanarak kelimeleri etkili bir şekilde dönüştürmeye başlama, örneğin: anne yerine anniş pantolon yerine pantol

– Fiil çekimleri, sıfatlar ve isimlerin ilk kullanımı.

Cümle kurma becerisi:


– Günlük dili karakterize eden birincil cümle yapılarının inşa aşamasından önce ilerici ilerleme.

– Cümle içinde fiil çekimi ve edat gibi dilbilgisi araçlarının aşamalı olarak tanıtılması.

Pratik yetenek:

 Anaokulu, kütüphane, klinik gibi çeşitli dilsel vakalara maruz kalma.

 Kavramlar

İki, üç yaş arası çocuk yeterli başlangıç kavramları oluşturur. Hacim kavramları, renk kavramları, ilişki kavramları ve nicel kavramlar. Çocuğun kavramlar hakkında kısmi bir anlayışı vardır. Onu ayıran avantajlara dikkat eder, ancak grubun belirli bir gruba ait her dalın özel özelliklerini fark etmesini sağlayan küresel bir görselleştirmesine sahip değildir. Gelişme ve deneylere girildiğinde, çocuğun kavramlarının sayısı artar ve daha sorunlu hale gelir. Örneğin, üç ila beş yaşındaki bir çocuk günlük ve periyodik zaman kavramlarını ve zamanla ilişkili ilişki kavramlarını kullanmaya başlar.

Sınıflandırma

İki-üç yaş arası çocuklar, nesneleri bir özellik (bir boyut) temelinde gruplandırma eğilimindedir, çünkü nesneleri kategorize etmek için olgun bir kavram sistemine sahip değildirler.

Üç yaşından hemen önce, çocuğun aynı anda birden fazla boyuta hitap etme kabiliyetinin artması nedeniyle, sınıflandırmaya göre hesaplanan araç sayısı artar.

Anaokulu yaşıyla birlikte, çocuk bedenleri ve verileri farklı ve çeşitli özelliklere göre sınıflandırmaya ve organize etmeye başlar.

Verimli Planlama

İki-üç yaşındaki bir çocuk, bir veya iki aşama için ilk planlamayı uygulayabilir, ancak çok aşamalı düzenleri uygulayamaz. Anaokulu çağlarında, düzenler birkaç aşamada karmaşık hale gelir.

Hayal Gücü

Fizyolojik olarak çalışan iki üç yaş arası çocuklarda küçük duyularla birlikte, kavram/kavramın yoğunluğu, artan deneyimler nedeniyle iki yaşından başlayarak daha yapısal bir şekilde kaynaklanır. Gelişmiş oyunculuk yeteneği ve algıların ve kavramların miktarının genişletilmesi. Ancak şu ana kadar tamamen olgunlaşmış kavramlara dayanmaz. Çocuk, genel olarak kavramla ilgili belirli bir bileşik alır. Kavram sübjektif deneyimlerine dayanır ve bu bileşimle tek başına kavramı temsil ediyormuş gibi ilgilenir. Anaokulunun yaşlarıyla birlikte, konsept sadece öznel deneyimlerden değil, diğerinin de dikkate alınmasıyla başlar.

Hafıza

İki-üç yaşındaki çocuğun hafızası çocuğun mücadele ettiği şeye dayanır. Küresel düzeyde, aşağıdaki gibi temsil ve tasarım yeteneğine sahip olmadan. Büyüme, deneyimlerin genişlemesi ve dil edinimi, küçüklerin bilgiyi ve kompozisyonu artan kelimelerle bilgiyi not etmesini sağlar. İki ve üç yıllık bir nesilden en basit bellek geliştirme stratejilerini kullanır: çoğaltma ve arıtma, genişletme gruplarını düzenleme, önceki bilgileri bağlama ve senaryolar oluşturma (olayların organize bir düzenlemesini hatırlayın). Çocuk ayrıca teşhis ve hatırlama yeteneğini de işletir.

Problem Çözme

İki buçuk yaşında sorunları çözme girişimlerinde, çocuklar özellikle duyular tarafından emilen faydalardan etkilenir. Çocuk çoğunlukla menü çizelgeleri kullanımı ile sonrasında ve deneme ve hata ve bazen de sonrası ve açıklama & – sorunları çözer. Şimdiye kadar, bir sonraki problemi çözmek için hazırlık yaparken sonuç çıkarmak için kapsamlı bir organizasyon yoktur ve gençlerin problemler ve çözüme benzer çözümlerin organizasyonu arasındaki benzerliği fark etmesi zordur. 3 yaştan hemen önce, genç adam problemlerin içsel bir temsilini inşa etme yeteneğine sahiptir ve zihnindeki problemleri çözme olasılıklarını incelemeye çalışır. Anaokulu çağlarında, sorunların dâhili olarak temsil edilmesine ve bir sorunu çözmek için farklı yeteneklerin incelenmesine dayanan bir problem çözme yeteneği gelişmektedir. Bu maruz kalma, bilişin gelişmesine katkıda bulunur, ancak farklı dil durumlarının kullanımına yol açtığı dereceye kadar. 

Webi ile Çocuğunuzun Zeka Gelişimini Destekleyin

Eğlence yoluyla eğitim – olumlu deneyimlerle eğitim
Tüm oyunlar çok güzel, ilgi çekici ve hoş bir müzik eşliğinde oynanır.
Tüm oyunlar eğitim kadromuz tarafından incelenmiş, yaş gruplarına göre dağıtılmış ve geliştirdikleri beceri ve yeteneklere göre sınıflandırılmıştır.
Tüm oyunlar aşağıdaki yetenekleri geliştirir:

• Tepki hızı

• Uyumluluk

• El-göz koordinasyonu (motor beceri)

• Konsantrasyon

• Dinleme

• Azim

• Renk ayrımı

• 3D görselleştirme

• Görsel algı

• Dilsel zenginliğin artırılması

• Problem çözme

Buna ek olarak, oyunlar başarılı olduğunda verilen övgü ile yapamadığında ise teşvik ile çocuğun kendine güvenini geliştirir.
Her oyun kendi yeteneklerini detaylandırır.

Hemen Webi'yi Satın Alın ve Çocuğunuzun Tüm Gelişimlerini Desteklemeye Başlayın.

Sırala
Görünüm:
Toplam 2 ürün görüntüleniyor.
Whatsapp Destek Hattı x İletişime geçmek için hemen tıklayınız Tıklayınız
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.